woensdag 10 juli 2013

DT member http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/


 Beste Volgers
Sinds vorige week ben ik DT member van het nederlandse blog van My - Besties.
Helemaal blij !!!
Al vind ik het wel een beetje  eng.
Elke twee weken komt er een kaart van mij op het Nederlandse Blog.
Nu maar hopen dat ik genoeg inspiratie heb.
Ik ben al hard aan het werk.. dus binnenkort kunnen jullie de eerste werkjes bewonderen
En natuurlijk wil ik jullie uitnodigen volger van het Challange blog te worden en lekker mee te doen met ons.
hugsLlilian...

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lilian, Je kaarten zijn prachtig, het gaat helemaal goed komen. Ik vind het ook best eng. Ben reuze benieuwd naar je creaties! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Lilian geef me de hand, ik moet ook bekennen dat ik het best wel eng vind hoor, maar ook zo leuk en spannend. Je kaarten zijn prachtig en we gaan er met zijn allen iets moois van maken.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen